ASKİ YENİLİKÇİ ÇÖZÜMLER SUNMAYA HIZ KESMEDEN DEVAM EDİYOR

ANKARA SU VE KANALİZASYON İDARESİ (ASKİ), İÇİNDE BULUNDUĞUMUZ DİJİTAL ÇAĞDA HIZLA DİJİTALLEŞEREK YENİLİKÇİ VE ÖNCÜ HİZMETLERİNİ ABONELERİ İLE BULUŞTURUYOR. GELİŞEN TEKNOLOJİYİ YAKINDAN TAKİP EDEN VE ÇALIŞMALARINI BU YÖNDE SÜRDÜREN ASKİ, ANKARA’NIN 72 NOKTASINDA HİZMET VEREN SELF SERVİS KİOSKLAR VE MOBİL UYGULAMASI İLE VATANDAŞLARA PRATİK ÇÖZÜMLER SUNMAYA DEVAM EDİYOR.



Abonelerine daha iyi hizmet vermek amacıyla teknolojinin her türlü olanağından faydalanan ASKİ, dijital dönüşüm ve inovasyona büyük ölçüde önem veriyor. Ankara’da AVM, meydan, metro gibi popüler lokasyonlarda konumlandırılan Sumatikler, abonelere kaliteli hizmeti hızlı, pratik ve güvenilir bir biçimde sunuyor. Ön ödemeli su kartı dolumlarını günün her saatinde, sıra beklemeden, kolayca gerçekleştirmeyi sağlayan Sumatikler, yepyeni bir müşteri deneyimi sunuyor.

Türkiye’de akıllı telefon kullanımı %45 seviyelerinde olduğu gerçeğini göz önünde bulunduran ASKİ, mobil uygulama konusunda da gerekli aksiyonları almaya devam ediyor. ASKİ Sumatik mobil uygulaması App Store ve Google Play Store’dan ücretsiz olarak indirilebiliyor. Abonelere Sumatik lokasyonlarını bulmayı ve harita üzerinden ayrıntılı adres tarifi almayı, arıza bildirimi yapmayı, önceki su dolum verilerini görmeyi saniyeler içinde mümkün kılıyor.

ASKİ’nin dijital dönüşüme ve teknolojiye verdiği önemin altını çizen ASKİ Genel Müdür Necmettin TAHİROĞLU; “ASKİ, abonelerine kaliteli hizmeti en hızlı şekilde sunmayı benimsemiş bir kurum, yıllardır çalışmalarımız hep bu yönde olmuştur. Günümüzde dijital teknolojiler ve araçlar kurumların hızlı karar vermesi, verimliliklerini artırması ve yenilikçi olması gibi konularda önem arz etmektedir. Özellikle internetin yaygınlaşması, sosyal medya kullanımının artması, mobil teknolojilerin gelişimi ve bulut altyapısının yaygınlaşması ile dijital dönüşümden uzak durmak, trendlere uyum sağlamamak imkânsız hâle gelmiştir. Kurum olarak, hayatı kolaylaştıran ve dijitalleştiren teknolojileri abonelerimiz ile buluşturmak adına çalışmalarımızı hızla sürdürmekteyiz. Şu anda Ankara’nın AVM, metro, meydan gibi kilit noktalarında 72 adet Sumatik cihazımız bulunmakta ve konumlandırmalarımız devam etmekte. Bununla birlikte, Sumatik mobil uygulamamız App Store ve Google Play Store’da yerini almış olup kullanıcılara lokasyon bulma, önceki yüklemeleri görme, arıza ihbarı yapabilme gibi kolaylıklar sağlamaktadır. Bu kolaylıkların yanı sıra Sumatik ve Ptt ATM’lerinden dönem veya geçmiş fatura ödeme Sayaç Sökme-Takma Ücreti ödeme işlemlerinin gerçekleştirilebilmesi için yazılım geliştirme çalışmaları devam etmektedir.  ASKİ olarak kaliteli ve pratik hizmet sunma doğrultusunda çalışmalarımıza aynı heyecan ile devam edeceğiz” dedi.